Monday, February 22, 2010

Result Suami by 6/2/2010

Lama dah siap result suami ni, asik tangguh2 je nak pos.. So ni Azie pos keputusan suami dan testimoninya.


"Kalau anda tengok saya, mesti anda tak percaya kolesterol saya tinggi. Saya pun sama, tak terlintas pun sebab badan tak gemuk, tapi memang dalam sejarah keluarga ada yang pernah kena sakit jantung, stroke dan kencing manis. Bila saya buat analisa badan, baru nampak saya ada 'potensi' dapat penyakit-penyakit tersebut sebab tahap kolesterol saya mencecah tahap 8. Alhamdulillah bila amal pemakanan sihat, sekarang tahap kolesterol dah hampir normal. Bukan itu aje, sekarang nampak lebih muda dari umur sebenar, sampaikan ada orang tegur saya nampak macam student U lagi. Terima kasih kepada En. Raja yang membuat analisa berat untuk saya, kerana dengan analisa tersebut, saya mengambil keputusan untuk mengubah pemakanan agar jadi lebih sihat"

Solihuddin


Kisah Turun 6kg Dalam 16 Minggu l Home l

0 comments:

Related Posts with Thumbnails