Saturday, April 24, 2010

My Latest Result: Akhirnya!!!

Seminggu dah tak update blog ni, saya sibuk sikit, si admin (husband) pun sibuk jugak, tu yang terlepas sampai seminggu dah tak upload tips-tips sihat.. semalam saya timbang berat, dah masuk julat berat ideal iaitu 53kg! Seronok sangat, akhirnya dalam tempoh 6 bulan saya dah capai berat ideal & bertambah-tambah sihat..


Terima kasih kepada suami kerana beri dorongan dan sokongan, kepada coach HL En. Raja dan Miss Lai Ling, terima kasih sebab kenalkan kepada Herbalife dan beri nasihat untuk capai berat hari ni. Tak lupa juga untuk sub-coach Miss Chong; sebab rajin timbangkan berat dan buat 'body scan'. Untuk sesiapa di luar sana juga dalam usaha nak menurunkan berat badan, tetapkan usaha dan kuatkan semangat, hasilnya kelak akan benar-benar mengubah diri anda. Seperti saya, anda juga boleh!!!

# Ingin menganalisa berat dan komposisi badan seperti di atas? Buat temujanji dengan saya hari ini. Jika ada sebarang pertanyaan, tinggalkan soalan/makluman di Borang Makluman di sebelah kanan atas blog ini untuk saya hubungi anda kemudian. Anda ada akaun Facebook? Sertai kelab kami di Facebook di Herbalife@Ziedazzle.


l Promosi April l Kisah Turun 6kg Dalam 16 Minggu l Home l

1 comments:

Missing Cat said...

azie, saya tak kurus pun...tension ok...hehehe...saya rasa badan saya makin naik la...takutnyer...

Related Posts with Thumbnails