Tuesday, January 26, 2010

Gambar Terkini... (^^)

Lama dah janji nak pos gambar, tapi tak terbuat-buat je. Ni tangkap malam tadi & terus edit2 dan pos kat sini. Here goes...


Emmm malunya nak tunjuk perut yang "uncit" tu hehe. Perubahan selain daripada turun 5kg ni, period saya dah teratur sikit, tiap-tiap bulan dah datang dan kuantitinya normal. Sebelum ni period saya pernah 3bulan baru datang & kuantitinya sikit saja. Insyallah period dah mula normal ni saya dan suami akan berusaha untuk dapatkan baby. Doakan kami ye!!

# Nota: Ingin jadi seperti saya? Jom buat analisa berat dan komposisi badan, PERCUMA sahaja... Tiada apa-apa pembelian dan keputusan dalam masa 15 minit sahaja. Anda tak rugi apa-apa malah keputusan analisa itu mungkin membantu anda mencapai bentuk badan yang diingini selepas ini. Buat temujanji dengan saya hari ini. Jika ada sebarang pertanyaan, tinggalkan soalan/makluman di Borang Makluman di sebelah kanan atas blog ini untuk saya hubungi anda kemudian. (Ziedazzle)

Kisah Turun 6kg Dalam 16 Minggu l Home l

5 comments:

I'm Seri said...

Salam.

Kak, baru amik email nih.

Asyik terlupa aje.

Lee said...

Hello Azie, Holy Smoke! Is that you? 2nd pic?
I had to chepat hold my pc kerusi, sikit lagi jatuk backwards....this is what I call traffic stopper looks and ahemmm, figure.
Macham ni pakai sarong kebaya, Latifah Omar style, habis cherita, a lot of cars will hantam back of bus or masuk longkang see you, ha ha ha.

You stay beautiful and don't lose anymore, perempuan kurus not nice, ada ahemm, whats the word? Ahh yes, ada extra sini sana, then dapat the word, 'voluptuous', ha ha.
Have a nice day, Lee.

Azie Ziedazzle said...

Iris;
Ok thanks email je akak insyallah akak balas :)

Uncle;
U r making me blushing la uncle hehe.. Im targetting Saloma's body la uncle huhu ^^

Missing Cat said...

puan, saya nak tanye ni...bape bulan ek minum herbalife blh turun 5kg...??? saya nak try la jugak...sebelum ni saya minum JM tu...dah turun 8kg tp saya jemu la...kekekek....loya dah tekak minum tu...ingat nak tukar herbalife la pulak...

Azie Ziedazzle said...

Baru perasan komen cat.. start amal HL dari bulan oktober tahun lepas.. saya ni berat tak turun byk, 5 kg je. tp perubahan ketara saya is inside the body pasalnya saya ni hormon tak menentu, tapi semenjak amal HL ni period saya dah mula teratur. Thanks sebab tnya, nanti kita email lebih lanjut ok!

Related Posts with Thumbnails